10. 10. 2010

Pár věcí od babičky..

Vím ,že jsem slíbila post s kabátkem ,ale ten se na tohle krásné počasí opravdu nehodí ,takže se omlouvám a slibuji ,že někdy příště tu určitě bude.Babička mi darovalo nějaké doplňky,ale slíbila mi že nechá opravit podpatek u jedněch krásných bot a pak mi je dá..Druhá babička mi také slíbila nějaké doplňky ,takže se tu určitě ještě podobný článek objeví..

Korálky používám jako čelenku..


Měla jsem je na bráchy maturitě..:)

Nášivka na svatební šaty ted je to můj pásek.

Ostružina..

První věc co mi babička dala..

15 komentářů:

  1. Miluju doplňky a hlavně perly. Jedny mám po mamince a babičce, a musím říct, že to je nestárnoucí klasika :)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé jak ty korálky házej prasátka! ááách!
    a ta ostružina! babičky mají stejně největší poklady..kam se na to hrabou všechny ty současný obchody..
    no a perly taky miluju:) ještě že byla v new yorkeru dvacetidevítikorunová akce (odešla jsem rovnou se třema kusama..) :D

    OdpovědětVymazat
  3. wow babicka ti daa vazne krasne veci:) sa musis velmi tesit:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ty babičky... ještě že je máme, jsou poklad;) A dárky od nich jsou taky poklady;)

    OdpovědětVymazat
  5. waw.... to je prekrásne! :))) moja babka všetky šperky vyhodila... :(

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto miluju věci po babičce! Hlavně doplňky a ty Tvoje jsou nádherný!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych chtěla nějaké boty pobabičce, jenže když ona má nohu 36..:D :(

    OdpovědětVymazat
  8. to je prekrásne.... tieto kúsky môžem :)

    OdpovědětVymazat
  9. wow! závidím závidím a ještě jednou závidím ! babičku mám jen jednu a je daleko asi 5000 km , no a až ji pojedu navštívit hned ji "okradu" taky o nějaké kousky :)

    Jinak blog se mi moc líbí už se těším na další příspěvky

    OdpovědětVymazat
  10. Och, ta ostruzina je dokonala!! Taky od babicky? Jestli ano, tak je ona jeste dokonalejsi :-D

    OdpovědětVymazat
  11. love this necklace girl!! <3 so adorable
    xo

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné dopňky, jsi dostala. Nejvíce se mi líbí ten prstýnek- řekla bych že vypadá jak černý rybíz! Mňam:)

    OdpovědětVymazat